Kebenaran Tentang Menyembuhkan Jangkitan Yis Asli - Bagaimana mengenalinya Apa Kerja Dari Apa yang tidak Adakah

Kebenaran Tentang Menyembuhkan Jangkitan Yis Asli - Bagaimana mengenalinya Apa Kerja Dari Apa yang tidak Adakah

Jangkitan yis akan dialami oleh 70% daripada semua wanita sekurang-kurangnya sekali dalam hidup mereka menurut satu kajian. Ramai daripada mereka akan mempunyai masalah yang malang berurusan dengan serangan Candida berulang. Gejala-gejala boleh berkisar dari sederhana kepada sakit dan span daripada pembakaran dan gatal-gatal kepada kesakitan dan menunaikan untuk menamakan adil beberapa. Semakin, mangsa keadaan ini kini beralih kepada semula jadi penawar jangkitan yis kerana keberkesanannya dan kekurangan kesan sampingan.

Kerana internet, maklumat boleh diakses dengan mudah dan banyak. Malangnya, ia boleh agak sukar untuk memberitahu nasihat yang baik daripada nasihat berbahaya. Jika anda tidak pasti, sila semak dengan doktor anda. Jika anda ingin menyiasat pilihan anda untuk yis semula jadi penawar jangkitan, berikut adalah beberapa perkara untuk melihat keluar untuk.

Oleh kerana terdapat terlalu banyak bahan-bahan ke dalam senarai dalam artikel ini, pastikan bahawa orang-orang yang dicadangkan adalah 100% semulajadi dan mudah didapati. Sepanjang penyelidikan anda, anda akan mendapati bahawa bawang putih dan Yogurt penekanan utama dalam pelbagai resipi. Saya rasa kebanyakan orang sudah tahu pelbagai tujuan perubatan daripada bawang putih. Ia tidak menghairankan bahawa Bawang putih juga digunakan untuk melawan pertumbuhan candida. Ia boleh diambil secara lisan atau digunakan sebagai supositori yang dimasukkan ke dalam faraj untuk beberapa jam pada satu masa.

Plain Yogurt juga sering disebut apabila bercakap tentang bahan-bahan semulajadi untuk menyembuhkan jangkitan yis. Terdapat 2 cara untuk menggunakan ini. Yang pertama adalah untuk membentangkannya di luar labia. Yang kedua adalah untuk menampung tampon dengan yogurt dan masukkannya ke dalam faraj. Walaupun ia boleh menjadi sangat tidak kemas, keputusan yang cepat dan berbaloi

Anda pasti akan mencari maklumat yang sangat berbahaya jika anda melihat cukup keras. Seperti yang dinyatakan di atas, ia adalah sukar untuk memberitahu yang maklumat yang baik dan mana maklumat yang buruk. Jika anda berasa tidak selesa dengan mana-mana daripada cadangan, tidak menggunakannya. Berhati-hati terutamanya cadangan yang memberitahu anda untuk menggunakan asid borik. Ini adalah amat berbahaya dan harus dielakkan di semua kos. Hubungi doktor anda dengan mana-mana soalan jika anda tidak pasti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar