Batu karang Flush - Cara Mudah Lulus batu karang Sebelum Anda Bayar $ 15,000 Untuk Pembedahan

Batu karang Flush - Cara Mudah Lulus batu karang Sebelum Anda Bayar $ 15,000 Untuk Pembedahan

Adakah anda tahu apa siram batu karang adalah? Ia adalah cara yang baik untuk menjimatkan $ 15,000 dan tidak mendapat pundi hempedu anda (organ) dikeluarkan. Dan walaupun terdapat lebih daripada 500,000 orang yang membuang pundi hempedu mereka setiap tahun, terdapat juga beberapa ribu yang cuba ubat rumah batu hempedu untuk lulus batu karang.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa cara mudah untuk lulus batu karang sebelum anda menjalani pembedahan.

Jangan Dapatkan Pundi hempedu anda Dikeluarkan

Adakah ia benar-benar memberi untuk pundi hempedu anda dikeluarkan? Untuk menjawab soalan ini, anda perlu tahu apa organ anda, pundi hempedu, tidak. Pundi hempedu memegang hempedu dan siaran setiap kali anda makan makanan berlemak tinggi seperti daging. Ia membantu dalam penghadaman.

Walau bagaimanapun, ramai doktor percaya bahawa ia tidak menjadi tujuan dan manusia boleh hidup tanpa satu. Saya tahu bahawa orang boleh hidup tanpa pundi hempedu mereka tetapi ia sihat? Dalam kajian membujur (kajian lebih 20 tahun), anda mungkin terkejut dengan fakta ini.

Membuang pundi hempedu anda boleh meningkatkan risiko kedua-dua usus dan usus besar.

Jika itu tidak mencukupi, anda juga boleh diganggu dengan cirit-birit dan muntah tahun selepas pembedahan manakala badan anda pulih.

A Flush Batu karang adalah Mudah dan Berkesan

Anda mungkin ingin mencuba batu karang flush untuk lulus batu anda. Siram ini adalah hanya satu cara untuk membolehkan pundi hempedu, kolon dan hati untuk membersihkan dirinya dan mudah-mudahan lulus batu. Berikut adalah beberapa tips mudah untuk mula membersihkan anda.

1. Mulakan rawatan di rumah anda dengan minum sekurang-kurangnya 2.5 liter air setiap hari. Yang mungkin kelihatan seperti ia adalah banyak tetapi orang dewasa yang sihat perlu membuang air kecil jumlah ini setiap hari jika mereka terhidrat sepenuhnya. Ingat peraturan penting sentiasa menjaga air kencing anda jelas.

2. Anda juga perlu menambah kapsul ornithine yang makanan tambahan semula jadi yang boleh anda beli di mana-mana kedai makanan kesihatan. Ornithine adalah asid amino yang membantu metabolisme lemak badan anda dan juga membantu fungsi hati anda dengan lebih cekap.

3. Diet anda juga kritikal kepada ini dan membersihkan batu karang siram. Perkara-perkara penting yang anda perlu ingat untuk mengelakkan lemak yang tinggi dan makanan kolesterol tinggi yang boleh menyebabkan lebih banyak batu. Daripada makan makanan ini, anda perlu cuba untuk makan banyak serat.

4. Makanan dengan banyak serat boleh membantu membersihkan pundi hempedu, hati dan usus besar. Satu perkara yang benar-benar pintar untuk mencuba adalah untuk hanya makan makanan mentah untuk tempoh 2 hari. Makanan mentah adalah makanan dalam keadaan semula jadi mereka yang tidak dimasak atau diproses. Anda boleh makan sayur-sayuran, buah-buahan, kacang dan kekacang.

5. Akhir sekali, anda juga boleh cuba milk thistle yang merupakan tonik hati yang membersihkan hati dan merangsang pengeluaran hempedu. Ini akan mengurangkan tahap kolesterol dalam hempedu yang penting untuk menghapuskan pembentukan batu hempedu. Ia adalah disyorkan untuk menambah 600 mg ini setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar