Ammi Visnaga (Ammi Visnaga - Biji Khella Plant) Minyak Essential

Ammi Visnaga (Ammi Visnaga - Biji Khella Plant) Minyak Essential

Ditanam dari benih yang ia adalah berasal dari Afrika Utara, juga tumbuh liar di Timur Tengah dan Mediterranean. Ia telah kerakyatan di Australia dan Amerika Selatan.

Tindakan antispasmodic Ammi Visnaga menjadikannya satu dilator kuat bronkial dan membantu merawat asma alahan.

Gunakan untuk melegakan asma, terutama jenis pernafasan. Ia mungkin berguna sebagai pencegahan serangan asma, dan juga untuk melegakan serangan oleh santai kejang bronkial.

Kajian menunjukkan boleh mengurangkan reaksi alahan dengan menstabilkan tindak balas sel mast kepada alergen dan mencegah pelepasan histamine.

Khellin kimia aktif Ammi Visnaga adalah sumber botani untuk ubat-ubatan farmaseutikal Intal dan Hidung Chrom digunakan untuk merawat pelbagai keadaan pernafasan, termasuk asma dan emphysema. Dalam dos yang rendah Amni Visnaga dilaporkan sebagai selamat dan telah digunakan dalam perubatan herba tradisional di Timur Tengah selama bertahun-tahun.

Dengan melonggarkan arteri koronari Ammi Visnaga memperbaiki peredaran di dalam hati dan dengan itu mengurangkan gejala angina.

Baik untuk menggalakkan gusi yang sihat dan gigi, dan ubat tradisional untuk merawat batu karang. Melegakan otot ureter untuk mengurangkan rasa sakit yang disebabkan oleh batu dan membantu melepaskan terperangkap batu.

Penyelidikan yang dijalankan di Mesir melaporkan bahawa Ammi Visnaga mempunyai tindakan antispasmodic yang kuat pada otot bronkial kecil, arteri koronari dan tubul kencing.

Cuba 1-3 atau lebih titik Ammi Visnaga dalam lampu aroma anda atau pada tisu untuk Penyedutan langsung! Kesan dihidu boleh bertahan sehingga enam jam dan menunjukkan hampir tiada kesan sampingan.

Bau Ammi Visnaga bukanlah amat menyenangkan dan dengan sebab ini ia sering dicampur dengan minyak bronchio-mengembangkan lain yang penting untuk nada turun bau kuat perubatan. Saya cadangkan mengadun dengan memuat Blue Tansy atau Serai minyak penting!

AMARAN: Elakkan kehamilan, bayi dan kanak-kanak. Minyak yang amat kuat yang tidak toksik dalam dos yang rendah. Photosensitizer A, sila elakkan cahaya matahari selepas permohonan pada kulit. Mengelakkan darah penipisan ubat-ubatan (coumarins).

SILA AMBIL PERHATIAN: Terdapat banyak murah, salinan sintetik minyak aromatik, tetapi ini tidak digalakkan untuk digunakan terapeutik. Untuk hasil yang terbaik membeli minyak kualiti tertinggi yang anda mungkin mempunyai. Penggunaan minyak diiktiraf organik penting, atau minyak yang telah diuji dan racun perosak percuma.

Aromaterapi adalah pelengkap sistem penjagaan kesihatan yang lemah lembut dan noninvasive digunakan untuk mengimbangi dan menyegerak badan, minda, semangat dan emosi untuk meningkatkan kesihatan anda. Minyak pati betul ditadbir adalah cara semulajadi, selamat dan berkesan untuk meningkatkan kesihatan anda dan kesejahteraan dan boleh menghasilkan keputusan yang memuaskan di mana kaedah lain gagal. Sila berunding dengan doktor anda mengenai masalah kesihatan yang serius dan jangan cuba untuk mendiagnosis diri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar